1. Realització de la comanda

Primerament ha d’afegir a la cistella el producte que desitja adquirir, emplenar el formulari de comanda i validar-lo. Aquesta validació de la comanda suposa l’acceptació de les presents condicions generals.

Després de la realització de la compra, en menys de 24h el Servei d’Atenció al Client de vivacemusica.es li remetrà per correu electrònic un comprovant de la compra. Si no està d’acord amb les dades consignades en aquesta confirmació podrà sol·licitar la modificació dels mateixos o l’anul·lació.

2. Disponibilitat dels productes

La selecció de productes oferts en vivacemusica.com, és vàlida en tant que els productes estiguin visibles en el lloc web, amb els límits d’estoc disponibles. Al tractar de comerç electrònic, l’estoc s’actualitza en línia, per la qual cosa podria succeir que s’esgotés l’estoc durant el procés de compra, i no es pogués continuar amb la compravenda iniciada.

A la fitxa de cada producte s’indica el termini en què podem expedir des dels nostres magatzems:

En estoc, expedició a 24 hores. L’article es troba en el nostre estoc i el nostre compromís de sortida des del nostre magatzem és de 24 hores.

Consultar Stock, no el tenim disponible, però ens comprometem a donar el termini de lliurament en el mateix dia si és laborable o a l’endemà i normalment el producte el tindrem o a l’endemà o en un termini de 3 o 4 dies.

En ambdues disponibilitats l’estoc amb el qual es treballa és en línia.

A aquests cal afegir els terminis de lliurament que puguin tenir els operadors de transport amb els que treballem.
Aquests terminis es computen sobre dies laborables -de dilluns a divendres- ja que Vivace Música no realitza expedicions en festius, dissabtes, ni diumenges. Els terminis d’expedició indicats són orientatius. En el cas que existís alguna ruptura d’estoc o indisponibilitat puntual d’un article Vivace Música es posarà en contacte amb tu per comunicar immediatament i donar-te un nou termini de lliurament o, si no fos possible servir-te aquest producte, procedir a la seva anul·lació. En qualsevol cas, un retard en el lliurament respecte als terminis indicats no donarà dret a client a exigir indemnització.

3. Maneres i terminis d’enviament

Els productes s’envien a l’adreça d’enviament que ens hagi indicat en la comanda. En el cas de realitzar una comanda de diversos articles amb diferents disponibilitats, el termini per a l’expedició tindrà en compte el lliurament prevista més llarga.

Lliurament a domicili: Per realitzar el transport i lliurament dels enviaments, hem triat a una empresa de missatgeria de reconegut prestigi. Per a les comandes expedits des dels nostres magatzems, la missatgeria lliurarà a l’adreça indicada en un termini de 3 a 7 dies. La missatgeria no realitza lliuraments en dissabtes, diumenges, ni festius.
En el cas que el client detecta algun problema en el moment del lliurament de la seva comanda (embalatge espatllat, productes que faltaven o deteriorats) ha d’indicar per escrit a l’albarà de lliurament de transportista, i contactar per telèfon amb el centre d’atenció a l’ client (96 286 78 69) dins dels 7 dies següents a la recepció. No s’admetrà cap devolució d’article danyat, així com reclamació d’article que falta, si no ha estat comunicat dins el termini establert. Tot això sense perjudici de el dret de garantia per als productes no conformes amb el contracte que assisteix a tot consumidor, d’acord amb la normativa vigent.

Podràs fer ús del servei de recollida de la teva compra directament a la botiga “Vivace Música”. D’aquesta manera, pot comprar còmodament des de casa i recollir la seva compra a la botiga. Aquesta modalitat d’enviament no té costos de transport associats. Tindrà disponible la seva comanda a la botiga el mateix dia de la compra. Per a la recollida de la comanda, hauràs de presentar DNI o document d’identitat i el correu electrònic de confirmació de que la comanda es troba disponible a la botiga. En cas que sigui una altra persona la que vagi a recollir al teu lloc, haurà de presentar, a més de l’anterior, fotocòpia del teu DNI o document d’identitat i autorització de recollida signada per tu. En cas que la teva comanda hagi estat enviat i no tingui notícies del lliurament,

4. Pagament

Vivacemusica.es proposa diversos mitjans de pagament perquè puguis escollir aquell que més et convingui o s’adapti millor a les teves necessitats:

Pagament per Bizum:
Introdueix el número de telèfon associat a el servei i la clau per a compres en línia de BIZUM (Si encara no tens la teva clau pots sol·licitar-la en l’app del teu banc). Rebràs un sms amb un codi de confirmació que hauràs d’introduir a la finestra de pagament i finalitzar el pagament. Import mínim per a la utilització de l’servei (0,50 €). La possibilitat d’usar aquest servei estarà subjecta a la disponibilitat de cada entitat bancària per poder realitzar compres en línia amb BIZUM.

Pagament per Targeta de Crèdit:
pots utilitzar Visa, Mastercard. En el cas que el TPV informés de la denegació de la targeta, es cancel·larà automàticament la comanda, informant en línia a el client de l’anul·lació. Com a alternativa et proposem el pagament per transferència. Vivacemusica.es es reserva el dret a rebutjar qualsevol operació realitzada amb targeta de crèdit. En aquest cas procedirem a reintegrar l’efectiu a la targeta original. En aquests casos i si el client està interessat en progressar en la compra dels articles demanarem una transferència bancària.

Pagament per Transferència: 
Pots fer una transferència bancària al següent compte:

Beneficiari: MARIA CARMEN PONS ALBUIXECH
Banc: BANC SABADELL
Número de Compte: ES38 0081 7340 8200 01889896

És molt important que en el camp REMITENT o ORDENANT indiquis el següent: Nº de comanda – El teu nom i cognoms

Per exemple: 1115 -Javier Perez Sanchez

Tens un termini de 7 dies laborables per a ordenar la transferència després de la realització de la teva comanda. No es considerarà efectiva la comanda fins que confirmem el corresponent ingrés i per tant, els terminis de lliurament comencen a comptar a partir d’aquesta data.

5. Dret de desistiment

Si no quedes satisfet, pots efectuar la devolució de les teves compres realitzades en vivacemusica.es, haureu de contactar prèviament amb el nostre Servei d’Atenció al Client, al telèfon 96 286 78 69, qui et remetrà una autorització de devolució.

El termini màxim per sol·licitar la devolució s’estipula en 15 dies des de la recepció de la comanda:

La devolució es realitzarà en la mateixa forma de pagament de la compra. Aquest dret és addicional a el dret de garantia reconegut en el RDL 1/2007 de 16 novembre, sobre la defensa dels consumidors i usuaris.

Les circumstàncies que poden provocar una devolució són les següents:

  1. Si el producte que has demanat no et satisfà: Pots tornar-lo a través de missatger a vivacemusica.es. Et reemborsarem l’import del producte però no les despeses de devolució del producte ni els abonats a la comanda.
  2. Si desitjaràs fer un canvi per un altre article, les despeses de devolució i nou enviament no seran assumits per vivacemusica.es
  3. Producte defectuós d’origen: Sense perjudici i addicionalment a el dret de garantia, vivacemusica.es t’ofereix la possibilitat que, en el termini de 7 dies hàbils des de la recepció, puguis sol·licitar la substitució del producte per un altre idèntic, en perfecte estat. Una vegada que vivacemusica.es recepcione el producte defectuós t’enviarà un altre. En aquest cas el canvi s’efectuarà sempre pel mateix article o referència. Només et serà facturat el primer enviament, fent-se càrrec vivacemusica.es dels ports corresponents a la devolució i nou enviament.
  4. Producte que, per error, no correspon a el de la comanda: vivacemusica.es correrà amb les despeses de recollida del producte equivocat i lliurament de l’corresponent a el de la comanda realitzada.
  5. En instruments musicals els mateixos hauran de trobar-se en perfecte estat i conservar tots els seus accessoris i instruccions d’origen per poder ser retornat. No es pot desistir de la compra dels productes que hagin estat encarregats a vivacemusica.es “expressament”.

Per a tots els supòsits de desistiment, pel que fa a les despeses d’enviament i devolució de productes s’estarà al que preveu el Reial Decret Legislatiu 1/2007 i normativa complementària

En tots els casos, els productes hauran de trobar-se en perfectes condicions, en el seu embalatge original i amb els manuals, accessoris o regals promocionals, si escau, inclosos.

6. Garantia dels productes

El termini de garantia dels productes és de dos anys des del lliurament del producte a client.

La garantia no cobreix defectes ocasionats per cops, per ús incorrecte o manipulacions indegudes, negligències, ni materials que estiguin desgastats per l’ús.

En principi, s’entendrà que totes aquelles faltes de conformitat que es produeixin durant els sis primers mesos posteriors al lliurament del producte, ja existien quan l’article va ser lliurat a el client; a excepció que sigui incompatible amb la naturalesa del producte. En aquest cas, vivacemusica.es es posarà en contacte amb el servei tècnic oficial de la marca per trobar l’origen de el problema. D’aquesta manera, si el defecte és provocat pel mal ús la reparació serà facturable.

Finalment, en aquells casos en què es justifiqui l’aplicació de la garantia, s’optarà per la reparació, substitució de l’article, rebaixa o devolució, en els termes legalment establerts.

7. Reemborsament dels imports pagats

El reemborsament s’efectuarà a través de el mitjà de pagament que va utilitzar en la compra.

Vivacemusica.es no retornarà l’import o realitzarà cap reenviament de mercaderia mentre no s’hagi verificat la recepció i estat d’embalatge i accessoris de l’article objecte de la devolució o canvi en els nostres magatzems. El preu a tornar és el que originalment figurava en la comanda, excepte les despeses de transport. Un cop verificat el correcte estat del producte retornat, vivacemusica.es procedirà a el reemborsament de l’import en el termini màxim de 15 dies.